Pagrindinis meniu

Pristatymo sąlygos

Prekių pristatymas į namus, biurą ar kitą Jums patogią vietą.
Užsakytos prekės (jei jos yra sandėlyje) išsiunčiamos nurodytu adresu per 24 h nuo užsakymo apmokėjimo (jei apmokėjimas padarytas iki 15:00). Pasirinkus pristatymą tipą per kurjerių tarnybą, prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiniausią prekių pristatymo laiką. Pasirinkus LP Express terminalus, jūs gausite SMS žinutę, kai prekės bus pristatytos į jūsų pasirinktą terminalą. Prekių su nestandartiniais matmenimis kainos gali keistis.
*prekės į namus pristatomos tik darbo dienomis.

Standartinių siuntų kainoraštis:

Svoris (iki...), kgTūris , m3Kaina, eur
50.023.00 eur
100.044.50 eur
200.086.00 eur
350.149.00 eur
>-klausti 


Pristatymo sąlygos standartinių siuntų:

1. Atvežęs siuntą į paskirties punktą, Vežėjas privalo perduoti jį važtaraštyje nurodytam Gavėjui.
2. Siuntos pristatomos Gavėjo adresu. Siuntos negali būti pristatomos į pašto dėžes.
3. Klientas atsako už tai, kad Gavėjas siuntą priimtų Taisyklių nustatyta tvarka, sąlygomis ir terminais.
4. Jeigu siuntos masė neviršija 35 kg, siuntą iškrauti iš transporto priemonės privalo Vežėjas (“iškrovimu” laikoma siuntos iškrovimas iš transporto priemonės).
5. Krovimo darbams skiriama iki 15 min. Už kiekvienas papildomas 15 min. Klientas privalo sumokėti pagal Vežėjo įkainius.
6. Jeigu siuntos masė viršija 35 kg arba krovimo darbams reikalinga papildoma technika, Klientas atsako už tai, kad siuntą iš transporto priemonės iškrautų Gavėjas.
7. Vežėjas turėdamas galimybių, siuntą, kurios masė viršija 35 kg, gali iškrauti iš transporto priemonės ir/ar nugabenti į Gavėjo nurodytą sandėliavimo patalpą. Vežėjas už šią paslaugą skaičiuoja papildomą krovimo darbų mokestį, kuris įtraukiamas į Klientui išrašomą sąskaitą-faktūra.
8. Priimdamas siuntą Gavėjas privalo kartu su Vežėjo atstovu patikrinti siuntos (pakuočių) būklę.
9. Gavėjui pasirašius važtaraštyje siunta laikoma perduota. Klientas ir Gavėjas pripažįsta, kad atsižvelgiant į egzistuojančią praktiką, siuntos pervežimo metu gali būti surašyti keli važtaraščiai (siuntos pristatymo manifestas). Gavėjui pasirašius ant bet kurio iš važtaraščių, pagal kurio duomenis galima identifikuoti siuntą, ta siunta laikoma perduota, nors kiti važtaraščiai dėl tos pačios siuntos ir nebūtų Gavėjo pasirašyti.
10. Pastebėjęs siuntos ar vienos iš pakuočių pažeidimą, Gavėjas privalo tai pažymėti važtaraštyje, bei surašyti laisvos formos siuntos pakuotės pažeidimo aktą, jeigu yra galimybė nufotografuoti pažeistą pakuotę. Gavėjui pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkinga ir Vežėjas neprisiima jokių įsipareigojimų dėl siuntos ar jos dalies sugadinimo ar praradimo, kuris buvo pastebėtas vėliau.
11. Susidarius aplinkybėms, kurios apsunkina siuntos perdavimą, nėra techninių galimybių iškrauti siuntą, Gavėjas nesurastas arba atsisako priimti siuntą (atsisakymu laikomas ir nesutikimas apmokėti važtaraštyje nurodytas ar kitais pagrindais Vežėjui arba Klientui priklausančias sumas), Vežėjas privalo prašyti tolesnių Kliento nurodymų.